CHA se compromete a defender la línea ferroviaria del Canfranc en el Parlamento Europeo / CHA s’embreca á esfender a línia fierrobiaire d’o Canfrán en o Parlamento Europeyo / CHA es compromet a defensar la línia ferroviària del Canfranc al Parlament Europeu

Miguel Martínez Tomey, Responsable de Asuntos Europeos de CHA: “El varapalo de la decisión de la Comisión Europea a la financiación de la reapertura del ferrocarril del Canfranc tendrá su respuesta en Bruselas”.Grosclaude2

Miguel Martínez Tomey, Responsable d’Afers Europeyos de CHA: “A tuñina d’a dezisión d’a Comisión Europeya á ra finanziazión d’a reobredura d’o fierrocarril d’o Canfrán tendrá a suya respuesta en Bruselas”.

Miguel Martínez Tomey, responsable d’Afers Europeus de CHA: “La garrotada de la decisió de la Comissió Europea al finançament de la reobertura del ferrocarril del Canfranc tindrà la seva resposta a Brussel·les”.

CHA considera que la nula inversión europea prevista para el ferrocarril del Canfranc es un fracaso más del Gobierno de Rajoy y de Rudi que han sido incapaces de apostar decididamente por este proyecto.

Miguel Martínez Tomey, Responsable de Asuntos Europeos de CHA: “Tenemos que conseguir darle una vuelta a esta propuesta y hacer que el ferrocarril del Canfranc tenga los fondos europeos necesarios para lograr la reapertura en el plazo previsto del año 2020“. “De este modo nos comprometemos a seguir reivindicando su reapertura, que el nuevo Gobierno de Aragón lidere el proyecto, que Fomento incluya partidas suficientes en los Presupuestos Generales del Estado para 2016 que ahora mismo está ya preparando y que Europa haga el esfuerzo corresponsable para lograr el objetivo de reabrir la línea internacional del ferrocarril del Canfranc, y hacer que conecte con el corredor Cantábrico-Mediterráneo en el que el tramo Zaragoza-Valencia también reciba las inversiones necesarias para prestar servicio a la economía aragonesa“.

Sin duda la decisión de la Comisión obedece al desinterés gubernamental demostrado durante estos últimos cuatro años. Pero ese desinterés se ha limitado a los gobiernos de Aragón y de España bajo el PP, ya que Francia continúa trabajando en la reapertura y modernización de su tramo de la línea desde 2010.

CHA recuerda que “ante el desprecio de Rajoy, la indolencia de Rudi, las falsas seguridades de su Consejero Fernández de Alarcón y la total inactividad de la eurodiputada popular Verónica Lope, hemos defendido, con diversas iniciativas en el Parlamento Europeo un compromiso político para lograr la reapertura del Canfranc, por medio del diputado Jordi Sebastiá en la coalición electoral Primavera Europea” y anuncia que “seguiremos haciéndolo en la institución pública que haga falta“.

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CHA considera que a nula imbersión europeya prebista ta o fierrocarril d’o Canfrán ye un fracaso más d’o Gubierno de Rajoy e de Rudi que yen estatos incapables d’apostar con falera por iste proyeuto.

Miguel Martínez Tomey, Responsable d’Afers Europeyos de CHA: “Tenemos que aconsiguir mantornar ista propuesta e fer que o fierrocarril d’o Canfrán tienga os fondos europeyos nezesarios ta lograr a reobredura en o plazo prebisto de l’año 2020″. “D’ista traza nos comprometemos á seguir rebendicando a suya reobredura, que o nuebo Gubierno d’Aragón lidere o proyeuto, que Fomento encluiga partitas sufiziens en os Presupuestos Chenerals d’o Estato ta 2016 que agora mesmo ya ye parando e que Europa faiga ro esfuerzo corresponsable ta lograr l’oxetibo de reubrir a línia internazional d’o fierrocarril d’o Canfrán, e fer que coneute con o corredor Cantabrico-Mediterránio en o que o trampo Zaragoza-Balenzia tamién reziba as imbersions que s’amenistas ta fer onra á ra economía aragonesa“.

(Foto: La République des Pyrénées)

(Foto: La République des Pyrénées)

Sin duda a dezisión d’a Comisión obedexe á o desintrés gubernamental amostrato en istas zagueras cuatro añadas. Pero ixe desintrés s’ha limitato á os gubiernos d’Aragón e d’España baxo o PP, ya que Franzia contina treballando en a reobredura e modernizazión d’o suyo trampo d’a línia dende 2010.

CHA remera que “debán d’o disprezio de Rajoy, a poca ansia de Rudi, as falsas burras d’o suyo Consellero Fernández de Alarcón e a total inautibidá d’a eurodeputata popular Verónica Lope, emos esfendito, con dibersas iniziatibas en o Parlamento Europeyo un compromís politico ta lograr a reobredura d’o Canfrán, por meyo d’o deputato Jordi Sebastiá en a coalizión eleutoral Primabera Europeya” e nunzia que “seguiremos fendo-lo en a instituzión publica que calga“.

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CHA considera que la nul·la inversió europea prevista per al ferrocarril del Canfranc és un fracàs més del Govern de Rajoy i de Rudi que han estat incapaços d’apostar decididament per aquest projecte.

Miguel Martínez Tomey, responsable d’Afers Europeus de CHA: “Hem d’aconseguir donar-li una volta a aquesta proposta i fer que el ferrocarril del Canfranc tingui els fons europeus necessaris per aconseguir la reobertura en el termini previst de l’any 2020″. “D’aquesta manera ens comprometem a seguir reivindicant la seva reobertura, que el nou Govern d’Aragó lideri el projecte, que Foment inclogui partides suficients en els pressupostos generals de l’Estat per a 2016 que ara mateix està ja preparant i que Europa faci l’esforç corresponsable per aconseguir l’objectiu de reobrir la línia internacional del ferrocarril del Canfranc, i fer que connecti amb el corredor Cantàbric-Mediterrani en què el tram Saragossa-València també rebi les inversions necessàries per a prestar servei a l’economia aragonesa“.

Sens dubte la decisió de la Comissió obeeix al desinterès governamental demostrat durant aquests últims quatre anys. Però aquest desinterès s’ha limitat als governs d’Aragó i d’Espanya sota el PP, ja que França continua treballant en la reobertura i modernització del seu tram de la línia des de 2010.

CHA recorda que “davant el menyspreu de Rajoy, la indolència de Rudi, les falses seguretats del seu Conseller Fernández de Alarcón i la total inactivitat de l’eurodiputada popular Verónica Lope, hem defensat, amb diverses iniciatives al Parlament Europeu un compromís polític per aconseguir la reobertura del Canfranc, per mitjà del diputat Jordi Sebastià en la coalició electoral Primavera Europea” i anuncia que “seguirem fent-ho en la institució pública que faci falta“.

 

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