CHA critica la política de silencio del Gobierno en torno al Plan Hidrológico de la cuenca del Ebro / CHA cretica a politica de silenzio d´o Gobierno en torno á o Plan Idrolochico d’a compleganza de l’Ebro / CHA critica la política de silenci del Govern al voltant del Pla Hidrològic de la conca de l’Ebre

Miguel Martínez Tomey, responsable de Asuntos Europeos de CHA, ha participado en la reunión en Europa con responsables de la Plataforma en Defensa del Ebro y por una Nueva Cultura del Agua y Ana Miranda, eurodiputada de la Alianza Libre Europea (partido europeo del que forma parte CHA).FOTO 6 EDITADA

Miguel Martínez Tomey, responsable d’Afers Europeyos de CHA, ha partezipato en a reunión en Europa con responsables d’a Plataforma en Esfensa de l’Ebro e Ana Miranda, eurodeputata de l’Alianza Libre Europeya (partito europeyo d’o que fa parti CHA).

Miguel Martínez Tomey, responsable d’Afers Europeus de CHA, ha participat en la reunió a Europa amb responsables de la Plataforma en Defensa de l’Ebre i per una Nova Cultura de l’Aigua i Ana Miranda, eurodiputada de l’Aliança Lliure Europea (partit europeu del qual forma part CHA).

FOTO 2 EDITADA

CHA ha participado en el encuentro europeo que se ha celebrado hoy en Bruselas entre representantes de la Plataforma en Defensa del Ebro y por una Nueva Cultura del Agua y la diputada Ana Miranda, del grupo Los Verdes-ALE.

Miguel Martínez Tomey, responsable de asuntos europeos de CHA, ha recordado que CHA ya presentó alegaciones al proyecto de Plan de Cuenca del Ebro del PP (en noviembre de 2012) porque incumplía varias de las premisas sobre la gestión del agua, establecidas por las normativas europeas.

Tal y como han puesto también de manifiesto las organizaciones, el gobierno “no da una respuesta a las alegaciones presentadas, incumplen el plazo para la aprobación del plan de la cuenca del Ebro establecido por la Directiva Marco del Agua y está dejando pasar el tiempo mientras se acometen obras hidráulicas que atentan contra las directivas europeas”. Martínez Tomey explica que “callan y van haciendo obras que saben que Europa nunca permitiría”.

Para CHA, “el Plan de Cuenca del Ebro considera los ríos como meros canales de agua. Una visión utilitarista que no respeta los caudales ecológicos de nuestros ríos, ni su calidad medioambiental, y recoge un listado interminable de obras que supone seguir apostando por la política del hormigón, el despilfarro de fondos públicos sin repercutir esos costes a un descontrolado consumo de agua, el incremento casi ilimitado de la demanda, y la sobreexplotación”.

Por su parte, la eurodiputada Ana Miranda, durante el encuentro con los representantes de la Plataforma en Defensa del Ebro, avanzó su total apoyo a las demandas expresadas en la petición presentada ante el Parlamento Europeo.

“Como miembro de la Comisión de Peticiones voy a defender la posición de la Plataforma en el debate previsto para el día 9 de julio, porque sus demandas son tan justas y tan obvias como solicitar que se cumpla la normativa europea en materia de aguas, algo que el Gobierno español debería hacer por sí mismo pero que, lejos de ser así, tienen que ser los ciudadanos los que asuman la defensa de la cuenca del Ebro frente a las arbitrariedades políticas”.

———–

CHA ha partezipata en  a trobada europeya que s’ha zelebrata güei á Bruselas entre representans d’a Plataforma en Esfensa d’o Ebro e por una Nueba Cultura de l’Augua e a deputata Ana Miranda, d’o grupo Os Berdes-ALE.

Miguel Martínez Tomey, responsable d’afers europeyos de CHA, ha remerato que CHA ya presentó alegazions á o proyeuto de Plan de Compleganza d’o Ebro d’o PP (en nobiembre de 2012) porque incumpliba barias d’as premisas sobre a chestión de l’augua establitas por as normatibas europeyas.

Tal e como han meso de manifiesto as organizazions, o gubierno “no da una respuesta á ras alegazions presentatas, incumplen o plazo ta l’aprebazión d’o plan d’a compleganza d’o Ebro establito por a Direutiba Bastida de l’Augua e ye dixando pasar o tiempo mientres s’entreprenen obras idraulicas que atentan cuentra as direutibas europeyas”. Martínez Tomey esplica que “callan e ban fendo obras que sapen que Europa nunca no premitirba”.

Ta CHA, “o Plan d’a compleganza d’o Ebro considera os ríos como meras canals d’augua. Una bisión utilitarista que no respeta os cabals ecolochigos d’os nuestros ríos, ni a suya calidá meyambiental, e replega un listato interminable d’obras que suposa seguir apostando por a politica d’o fornigón, malfurriar fondos publicos sin percutir ixos costes á un escontrolato consumo d’augua, o incremento cuasi ilimitato d’a requesta, e a sobresplotazión”.

FOTO DELMI 1D’atro costato, a eurodeputata Ana Miranda, en a trobada con os representans d’a Plataforma en Esfensa d’o Ebro, abanzó ro suyo total emparo á ras demandas espresatas en a petizión presentata debán d’o Parlamento Europeyo.

“Como miembro d’a Comisión de Petizions boi a esfender a posizión d’a Plataforma en o debate prebisto ta o día 9 de chulio, porque as suyas demandas son tan chustas e tan esclateras como solizitar que se cumpla ra normatiba europeya en matiera d’auguas, bella cosa que o Gubierno español eba de fer por el mesmo pero que, lueñes d’estar asinas, tienen que estar os ziudadanos os que asuman a esfensa d’a compleganza d’o Ebro fren á ras albitrariedaz politicas”.

————-

CHA ha participat en la trobada europea que s’ha celebrat avui a Brussel · les entre representants de la Plataforma en Defensa de l’Ebre i per una Nova Cultura de l’Aigua i la diputada Anna Miranda, del grup Els Verds-ALE.

Miguel Martínez Tomey, responsable d’assumptes europeus de CHA, ha recordat que CHA ja va presentar al · legacions al projecte de Pla de Conca de l’Ebre del PP (al novembre de 2012) perquè incomplia diverses de les premisses sobre la gestió de l’aigua, establertes per les normatives europees.

Tal com han posat també de manifest les organitzacions, el govern “no dóna una resposta a les al · legacions presentades, incompleixen el termini per a l’aprovació del pla de la conca de l’Ebre establert per la Directiva Marc de l’Aigua i està deixant passar el temps mentre s’escometen obres hidràuliques que atempten contra les directives europees “. Martínez Tomey explica que “callen i van fent obres que saben que Europa mai permetria”.
FOTO 1 EDITADA
Per CHA, “el Pla de Conca de l’Ebre considera els rius com a simples canals d’aigua. Una visió utilitarista que no respecta els cabals ecològics dels nostres rius, ni la seva qualitat mediambiental, i recull un llistat interminable d’obres que suposa seguir apostant per la política del formigó, el malbaratament de fons públics sense repercutir aquests costos a un descontrolat consum d’aigua, l’increment gairebé il · limitat de la demanda, i la sobreexplotació “.

Per la seva banda, l’eurodiputada Ana Miranda, durant la trobada amb els representants de la Plataforma en Defensa de l’Ebre, va avançar el seu total suport a les demandes expressades en la petició presentada davant el Parlament Europeu.

“Com a membre de la Comissió de Peticions vaig a defensar la posició de la Plataforma al debat previst per al dia 9 de juliol, perquè les seves demandes són tan justes i tan òbvies com demanar que es compleixi la normativa europea en matèria d’aigües, cosa que el Govern espanyol hauria de fer per si mateix però que, lluny de ser així, han de ser els ciutadans els que assumeixin la defensa de la conca de l’Ebre davant les arbitrarietats polítiques “.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s