Manos a la obra: ayuda europea para el Canfranc; ¿la aprovecharán los Gobiernos de Aragón y España? / Á ra faina: aduya europeya ta o Canfrán; ¿l’aprobeitarán os Gubiernos d’Aragón e d’España? / Anem per feina: ajuda europea per al Canfranc, ¿l’aprofitaran els Governs d’Aragó i Espanya?

cartelactocanfrancCartel reivindicativo de Chobentú Aragonesista: el Canfranc es posible / Cartel rebendicativo de Chobentú Aragonesista: o Canfrán ye posible / Cartell reivindicatiu de Chobentú Aragonesista: el Canfranc és possible

La Comisión Europea ha respondido a las preguntas de CHA en el Parlamento Europeo sobre los problemas del tráfico carretero y la necesidad de reabrir la línea ferroviaria internacional como alternativa, coincidiendo con el anuncio hecho por los gobiernos aragonés y aquitano de acudir a las ayudas de las Redes Transeuropeas de Transporte que acaba de abrir la Comisión (110 millones de euros entre 2013 y 2015). La Diputación General de Aragón debe aportar 2,2 millones de euros, y se han solicitado a Fomento inversiones por otros 127 millones.
La Comisión, que no se pronuncia sobre las posibilidades de descongestión del tráfico de camiones en el Somport, dice que:
“La Comisión es consciente del papel potencial de la línea Pau-Canfranc en la consecución de los objetivos de la política común de transportes en la región. Por este motivo, la infraestructura ha sido incluida en la red transeuropea de transporte”.
“La Comisión ha cofinanciado recientemente estudios sobre esta conexión dentro del objetivo de cooperación territorial de la política de cohesión.
“Además, la Comisión ha lanzado recientemente una convocatoria abierta por la cual el proyecto podría ser subvencionable en el marco del programa plurianual de la RTE-T”.
Ahora ya no hay excusas, y todos tenemos que mantener la presión para que el objetivo de reapertura total en 2020 se haga realidad, pero… ¿qué sentido tendría el que se recortasen servicios ferroviarios cuando se trabaja precisamente para tener una infraestructura destinada a su mantenimiento?

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A Comisión Europeya ha respondito á ras preguntas de CHA en o Parlamento Europeyo sobre os problemas de trafico carretero e a nezesidá de reubrir a línia fierrobiaire internazional como alternatiba, coinzidindo con o nunzio feito por os gubiernos aragonés e aquitano d’acudir á ras aduyas d’os Retes Transeuropeyos de Trasporte que biene d’ubrir a Comisión (110 millons d’euros entre 2013 y 2015). A Deputazión Cheneral d’Aragón debe alportar 2,2 millons d’euros, e s’han demandatas á Fomento imbersions por atros 127 millons.
A Comisión, que no se prenunzia sobre as posibilidaz d’esconchestión d’o trafico de cambions en o Somport, diz que:
“A Comisión ye coszién d’o paper potenzial d’a línia Pau-Canfrán en a consecuzión d’os oxetibos d’a politica común de trasportes en a rechión. Por ixe motibo, a infrastrutura ye estata encluyita en o rete transeuropeyo de trasporte”.
“A Comisión ha cofinanziato rezienmén estudeos sobre ista conesión dentro de l’oxetibo de cooperazión territorial d’a politica de codesión”.
“Antimás, a Comisión ha lanzato rezienmén un clamamiento ubierto por o cual o proyeuto poderba estar subenzionable en a bastida d’o programa pluriañal d’o RTE-T”.
Agoya ya no bi ha desincusas, e toz tenemos que mantener a presión ta que l’oxetibo de reobredura total en 2020 se faiga reyalidá, pero… ¿qué sentiu tenerba que se retallasen serbizios cuan se treballa prezisamén ta tener una infrastrutura destinata á o suyo mantenimiento?

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La Comissió Europea ha respost a les preguntes de CHA al Parlament Europeu sobre els problemes del trànsit carreter i la necessitat de reobrir la línia ferroviària internacional com a alternativa, coincidint amb l’anunci fet pels governs aragonès i aquitano d’acudir a les ajudes de les Xarxes Transeuropees de Transport que acaba d’obrir la Comissió (110 milions d’euros entre 2013 i 2015). La Diputació General d’Aragó ha d’aportar 2,2 milions d’euros, i s’han sol · licitat a Foment inversions per altres 127 milions.
La Comissió, que no es pronuncia sobre les possibilitats de descongestió del trànsit de camions al Somport, diu que:
“La Comissió és conscient del paper potencial de la línia Pau-Canfranc en la consecució dels objectius de la política comuna de transports a la regió. És per això que la infraestructura ha estat inclosa en la xarxa transeuropea de transport”.
“La Comissió ha cofinançat recentment estudis sobre aquesta connexió dins de l’objectiu de cooperació territorial de la política de cohesió.
“A més, la Comissió ha llançat recentment una convocatòria oberta per la qual el projecte podria ser subvencionable en el marc del programa plurianual de l’RTE-T”.
Ara ja no hi ha excuses, i tots hem de mantenir la pressió perquè l’objectiu de reobertura total el 2020 es faci realitat, però … ¿Quin sentit tindria el que es retallessin serveis ferroviaris quan es treballa precisament per tenir una infraestructura destinada al seu manteniment?

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