Europa estudea, á demanda de CHA, si l’autopista eleutrica Monzón-Isona incumple lechislazión europeya / Europa estudia, a petició de CHA, si l’autopista elèctrica Montsó-Isona incompleix legislació europea / Europa estudia, a petición de CHA, si la autopista eléctrica Monzón-Isona incumple legislación europea

Joaquín Palacín, Bizesecretaire Cheneral de CHA, esplica que “Europa ya no podrá dizir que no conoxe o tema e trendrá que estudear si se cumple a legalidá e obligar á o Gubierno de Rajoy á desestimar o proyeuto”. A Comisaría d’Industria y Enerchía ha reclamato informazión á ra Direzión Cheneral de Meyo Ambién d’a Comisión Europeya ta conoxer os detallos d’o proyeuto.

Joaquín Palacín, Vicesecretari General de CHA, explica que “Europa ja no podrà dir que no coneix el tema i haurà d’estudiar si es compleix la legalitat i obligar el Govern de Rajoy a desestimar el projecte”. La Comissaria d’Indústria i Energia ha reclamat informació a la Direcció General de Medi Ambient de la Comissió Europea per conèixer els detalls del projecte.

Joaquín Palacín, Vicesecretario General de CHA, explica que “Europa ya no podrá decir que no conoce el tema y tendrá que estudiar si se cumple la legalidad y obligar al Gobierno de Rajoy a desestimar el proyecto”. La Comisaría de Industria y Energía ha reclamado información a la Dirección General de Medio Ambiente de la Comisión Europea para conocer los detalles del proyecto.

CHA presentó una Declarazión, aprebata en o sino de l’Asambleya Cheneral de l’Alianza Libre Europeya (ALE), en a que li se demanda á Europa que ature o proyeuto d’autopista eleutrica Peñalba/Monzón – Isona por as grieus consecuenzias sozials e meyambientals que representa e as direutibas europeyas que se bulneran. En a quexa de CHA se remera que o Gubierno español no ha informato á ra Comisión Europeya sobre iste proyeuto que afeuta á diez espazios protechitos e dezenas de monezipios.

Dende o cabinet d’o Comisario d’Industria y Enerchía, G. Oettinger, s’esplica, en respuesta escrita, que s’estudeará a de nunzia sobre o incumplimiento d’a lechislazión europeya e s’alanta que ya s’ha reclamato informazión á ra Direzión Cheneral de Meyo Ambién d’a Comisión Europeya ta conoxer os detallos e impauto d’iste proyeuto.

Ta Joaquín Palacín, bizesecretaire cheneral de CHA, “ye importán que Europa tienga bella cosa que dizir en iste tema e que no quede en o marguinazo por esconoximiento, como ha feito dica agora”. Antimás, dende CHA s’aspera que “s’azeuten as denunzias e s’ubra un espedién piñorador”. En istos intes o proyeuto ye en fase d’esposizión publica ta ra formulazión d’a Declarazión d’Impauto Meyambiental.

A denunzia se reclama en concreto á ra biolazión por parti d’o Gubierno estatal d’o Dreito europeyo, y espezialmén as Direutibas 85/337/CEE relatiba á l’abaluazión d’as repercusions de determinatos proyeutos publicos e pribatos sobre o meyo ambién, a 2009/147/CE relatiba á ra conserbazión d’as aus silbestres, e 92/43/CEE, relatiba á ra conserbazión d’os ábitats naturals e d’a fauna e flora silbestres.

Palazín remera que “son muitas as iniziatibas de CHA lebatas á cabo en as instituzions cuentra iste proyeuto” e que seguirá en ista línis d’esfensa d’as redoladas aragonesas á penar de tener “o enemigo en casa” en referenzia direuta á o Consellero d’Industria, Arturo Aliaga, qui espernindo ro mandato d’as Cortes d’Aragón, sigue esfendendo l’autopista eleutrica.

Un proyeuto alleno á os Retes Traseuropeyos d’Enerchía. En a respuesta s’esplica tamién que iste proyeuto no ye encluyito en os Retes Traseuropeyos d’Enerchía por o que “no ha rezibito garra asistenzia por parti d’o programa TEN-E” – siñala Palacín.

———-

CHA va presentar una Declaració, aprovada en el si de l’Assemblea General de l’Aliança Lliure Europea (ALE), en què se li demana a Europa que freni el projecte d’autopista elèctrica Peñalba / Montsó – Isona per les greus conseqüències socials i mediambientals que representa i les directives europees que es vulneren. En la queixa de CHA es recorda que el Govern espanyol no ha informat a la Comissió Europea sobre aquest projecte que afecta a deu espais protegits i desenes de municipis.

Des del gabinet del comissari d’Indústria i Energia, G. Oettinger, s’explica, en resposta escrita, que s’estudiarà la denúncia sobre l’incompliment de la legislació europea i s’avança que ja s’ha reclamat informació a la Direcció General de Medi Ambient de la Comissió Europea per conèixer els detalls i l’impacte d’aquest projecte.

Per Joaquín Palacín, vicesecretari general de CHA, “és important que Europa tingui alguna cosa a dir en aquest tema i que no quedi al marge per desconeixement, com ha fet fins ara”. A més, des CHA s’espera que “s’acceptin les denúncies i s’obri un expedient sancionador”. En aquests moments el projecte està en fase d’exposició pública per a la formulació de la Declaració d’Impacte Ambiental.

La denúncia es refereix en concret a la violació per part del Govern estatal del Dret europeu, i especialment les Directives 85/337/CEE relativa a l’avaluació de les repercussions de determinats projectes públics i privats sobre el medi ambient, la 2009/147 / CE relativa a la conservació de les aus silvestres, i 92/43/CEE, relativa a la conservació dels hàbitats naturals i de la fauna i flora silvestres.

Palacín recorda que “són moltes les iniciatives de CHA dutes a terme en les institucions contra aquest projecte” i que se seguirà en aquesta línia de defensa de les comarques aragoneses tot i tenir “l’enemic a casa” en referència directa al conseller d’Indústria, Arturo Aliaga, qui desoint el mandat de les Corts d’Aragó, segueix defensant l’autopista elèctrica.

Un projecte aliè a les Xarxes Transeuropees d’Energia. En la resposta s’explica també que aquest projecte no està inclòs en les Xarxes Transeuropees d’Energia de manera que “no ha rebut cap assistència per part del programa TEN-E” – assenyala Palacín.

————-

CHA presentó una Declaración, aprobada en el seno de la Asamblea General de la Alianza Libre Europea (ALE), en la que se le pide a Europa que frene el proyecto de autopista eléctrica Peñalba/Monzón – Isona por las graves consecuencias sociales y medioambientales que representa y las directivas europeas que se vulneran. En la queja de CHA se recuerda que el Gobierno español no ha informado a la Comisión Europea sobre este proyecto que afecta a diez espacios protegidos y decenas de municipios.

Desde el gabinete del Comisario de Industria y Energía, G. Oettinger, se explica, en respuesta escrita, que se estudiará la denuncia sobre el incumplimiento de la legislación europea y se adelanta que ya se ha reclamado información a la Dirección General de Medio Ambiente de la Comisión Europea para conocer los detalles y el impacto de este proyecto.

Para Joaquín Palacín, vicesecretario general de CHA, “es importante que Europa tenga algo que decir en este tema y que no quede al margen por desconocimiento, como ha hecho hasta ahora”. Además, desde CHA se espera que “se acepten las denuncias y se abra un expediente sancionador”. En estos momentos el proyecto está en fase de exposición pública para la formulación de la Declaración de Impacto Medio Ambiental.

La denuncia se refiere en concreto a la violación por parte del Gobierno estatal del Derecho europeo, y especialmente las Directivas 85/337/CEE relativa a la evaluación de las repercusiones de determinados proyectos públicos y privados sobre el medio ambiente, la 2009/147/CE relativa a la conservación de las aves silvestres, y 92/43/CEE, relativa a la conservación de los hábitats naturales y de la fauna y flora silvestres.

Palacín recuerda que “son muchas las iniciativas de CHA llevadas a cabo en las instituciones contra este proyecto” y que se seguirá en esta línea de defensa de las comarcas aragonesas pese a tener “al enemigo en casa” en referencia directa al Consejero de Industria, Arturo Aliaga, quien desoyendo el mandato de las Cortes de Aragón, sigue defendiendo la autopista eléctrica.

Un proyecto ajeno a las Redes Transeuropeas de Energía. En la respuesta se explica también que este proyecto no está incluido en las Redes Transeuropeas de Energía por lo que “no ha recibido ninguna asistencia por parte del programa TEN-E” – señala Palacín.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s