CHA logra refirmes en Europa ta rebutar l’autopista eleutrica Monzón-Isona / CHA logra apoyos en Europa para rechazar la autopista eléctrica Monzón – Isona

CHA ha esfendito una iniziatiba en l’Asambleya Cheneral d’ALE (Alianza Libre Europeya) ta que se rebute o proyeuto que “ye ilegal, nozible ta ra salú, ta o meyo ambién e que afunda en un modelo enerchetico osoleto” -esplanica Miguel Martínez Tomey, responsable d’afers europeyos de CHA.

CHA ha defendido una iniciativa en la Asamblea General de ALE (Alianza Libre Europea) para que se rechace el proyecto que “es ilegal, perjudicial para la salud, para el medioambiente y que ahonda en un modelo energético obsoleto”-explica Miguel Martínez Tomey, responsable de asuntos europeos de CHA.

CHA ha lograto o refirme de l’Alianza Libre Europeya (partito internazional d’o que CHA forma parti) ta que se rebute en Europa o proyeuto d’autopista eleutrica Monzón-Isona. ALE, que arrocla más de 41 partitos politicos de tota Europa, zeñebra istos días en Leeuwarden (Ljouwert), capital de Frisia, en os Países Baxos, a suya Asambleya Cheneral.

Dende CHA s’ha presentato ista iniziatiba conl’oxetibo de que ALE asuma drento d’a suya politica en Europa o refús á ista linia d’alta tensión e meta o debate en l’achenda politica europeya con una posizión clara e direuta.

Miguel Martínez Tomey, responsable d’afers europeyos de CHA, ha esfendito a propuesta -aprebata unanimemén en forma de Declarazión- resaltando ros efeutos negatibos ta ra salú de ros que biben en as redoladas afeutatas e os daños á o meyo ambién. Martínez Tomey ha siñalato que “as redoladas por las que corre a línia no tienen garra benefizio pero se fan cargo de toz os efeutos negatibos. Por ixo Europa tiene que meter freno á iste proyeuto”.

Ta Miguel Martínez Tomey, l’autopista eleutrica ye tamién reflexo d’un modelo enerchetico osoleto, feito á ra mida d’as grans compañías eleutricas que imposan as suyas normas de chuego e as suyas abusibas puyatas de pres. “Ista línia representa ixos macroproyeutos ta tresladar a enerchía, con grans perdugas d’eleutrizidá en o trasporte, á trabiés de zientos de kilometros dende as mucleyars, por exemplo”.

A propuesta de CHA ye una apuesta por fuens d’enerchía más chiquetas e dibersificatas, as renobables, e curtas distanzias entre os puestos de produzión e consumo.“Iste modelo, en o que mils de chiquez produtors d’eleutrizidá renobable produzen ta furnir a suya redolada, ye muito más razional, economico e sustenible” -remata Martínez Tomey.

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CHA ha logrado el apoyo de Alianza Libre Europea (partido internacional del que CHA forma parte) para que se rechace en Europa el proyecto de autopista eléctrica Monzón–Isona. ALE, que aglutina a más de 41 partidos políticos de toda Europa, celebra estos días en Leeuwarden (Ljouwert), capital de Frisia, en los Países Bajos, su Asamblea General.

Desde CHA se ha presentado esta iniciativa con el objetivo de que ALE asuma dentro de su política en Europa el rechazo a esta línea de alta tensión y ponga el debate en la agenda política europea con una posición clara y directa.

Miguel Martínez Tomey, responsable de asuntos europeos de CHA, ha defendido la propuesta -aprobada unánimemente en forma de Declaración- resaltando los efectos negativos para la salud de quienes viven en las comarcas afectadas y los daños al medioambiente. Martínez Tomey ha destacado que “las comarcas por las que discurre la línea no tienen ningún beneficio pero se hacen cargo de todos los efectos negativos.
Por eso Europa tiene que poner freno a este proyecto”.

ParaMiguel Martínez Tomey, la autopista eléctrica es también reflejo de un modelo energético obsoleto, hecho a la medida de las grandes compañías eléctricas que imponen sus normas de juego y sus abusivas subidas de precios. “Esta línea representa esos macroproyectos para trasladar la energía, con grandes pérdidas de electricidad durante el transporte, a través de cientos de kilómetros desde las nucleares, por ejemplo”.

La propuesta de CHA es una apuesta por fuentes de energía más pequeñas y diversificadas, las renovables, y pequeñas distancias entre los lugares de producción y consumo.“Este modelo, en el que miles de pequeños productores de electricidad renovable producen para abastecer a su entorno, es mucho más racional, económico y sostenible”-concluye Martínez Tomey.

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