CHA esfende en Polonia encluyir en o curriculum aragonés l’amostranza d’a cultura aragonesa / CHA defiende en Polonia incluir en el curriculum aragonés la enseñanza de la cultura aragonesa

Chunta Aragonesista ha partezipato en unas chornatas sobre “O reflexo d’a identidá istorica d’as rechions en o sistema educatibo”, ta ras que han acudito representans de diferens rechions europeyas e do s’ha meso de manifiesto a nezesidá de trasmitir as baluras propias de cada nazionalidá istorica.

Chunta Aragonesista ha partezipato ista semanada en unas chornatas sobre “O reflexo d’a identidá istorica d’as rechions en o sistema educatibo”, organizatas por o mobimiento autonomista silesiano, entidá que pertenexe á o grupo europeyo ALE. Julia Cortés ye estata a representán de CHA en istas chornatas que s’han feito en a localidá polaca de Zabrze. “Iste foro ha serbito ta ebidenziar a importanzia de l’amostranza d’o nuestro patrimonio cultural e lingüistico en os zentros escolars y educatibos, como bella cosa altamén positiba que engrandexe e aporta mayor calidá en a educazión d’a persona”, afirma Cortés.

Representans d’atrás rechions d’Europa como Republica Checa, Polonia e Alemania, han debatito en iste foro sobre a nezesidá de potenziar más a cultura propia e, por consiguién, d’afundar en aquers aspeutos que carauterizan de traza espezifica os dibersos pueblos, “acatando que ixo constituye una gran riqueza cultural e patrimonial d’a umanidá y en Aragón lo semos desaprobeitando”, afirma Julia Cortés.

En a suya interbenzión, Cortés metió de manifiesto a importanzia d’encluyir en o curriculum aragonés o estudeo d’as nuestras luengas, “prenzipalmén de l’aragonés, asinas como remeter en balor a nuestra istoria, a nuestra literatura e toz os aspeutos e disziplinas propias d’Aragón e que son grans esconoxitas ta l’escolanalla aragonesa”, concluye a representán de CHA.

—————————————————————

Chunta Aragonesista ha participado en unas jornadas sobre “El reflejo de la identidad histórica de las regiones en el sistema educativo“, en el que se han dado cita representantes de diferentes regiones europeas y en donde se ha puesto de manifiesto la necesidad de transmitir los valores propios de cada nacionalidad histórica.

Chunta Aragonesista ha participado esta semana en unas jornadas sobre El reflejo de la identidad histórica de las regiones en el sistema educativo, organizadas por el movimiento autonomista silesiano, entidad que pertenece al grupo europeo ALE. Julia Cortés ha sido la representante de CHA en estas jornadas que han tenido lugar en la localidad polaca de Zabrze. “Este foro ha servido para evidenciar la importancia de la enseñanza de nuestro patrimonio cultural y lingüístico en los centros escolares y educativos, como algo altamente positivo que engrandece y aporta mayor calidad en la educación de la persona”, afirma Cortés.

Representantes de otras regiones de Europa como República Checa, Polonia y Alemania, han debatido en este foro sobre la necesidad de potenciar más la cultura propia y, por consiguiente, de profundizar en aquellos aspectos que caracterizan de manera específica a los diversos pueblos, “entendiendo que ello constituye una gran riqueza cultural y patrimonial de la humanidad y en Aragón lo estamos desaprovechando”, afirma Julia Cortés.

En su intervención, Cortés, puso de manifiesto la importancia de incluir en el currículum aragonés el estudio de nuestras lenguas, “principalmente del aragonés, así como revalorizar nuestra historia, nuestra literatura, y todos los aspectos y disciplinas propias de Aragón y que son grandes desconocidas para el alumnado aragonés”, concluye la representante de CHA.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s