CHA demandará maitín en Tolosa que s’empente a reobredura d’o Canfrán mientres se debate a TZP / CHA pedirá mañana en Toulouse que se impulse la reapertura del Canfranc mientras se debate la TCP

O responsable d’afers europeyos de CHA, Miguel Martínez Tomey, que partezipa en a 5ª Conferenzia de Transportes y en o 29 Consello Plenero d’a Comunidá de Treballo d’os Perinés, considera que “o Gubierno d’Aragón ha fracasato esclateramén debán d’o pleno ya que ni ha aconsiguito ro refirme d’atrás rechions ta remeter o túnel d’a TZP en o rete alazetal de trasporte europeyo, tal e como angluziaba, ni ha aprobeitato ta demandar a obredura d’o Canfrán”.

CHA partezipa istos días en a Conferenzia de Trasportes e Consello Plenero d’a Comunidá de Treballo d’os Perinés que se ye zelebrando en Tolosa. O responsable d’Afers Europeyos de CHA, Miguel Martínez Tomey, esfenderá maitín a nezesidá de “imbertir en a reobredura d’o Canfrán ta achiquir os problemas de conesión trasgüegatiza que tiene Aragón en istos intes”.

Dende CHA se cretica que l’autuazión d’o Gubierno d’Aragón, á trabiés d’a interbenzión d’o Consellero Fernández de Alarcón, ye estata deplorable ya que “ha crebato con o consenso cheneral de treballo que esiste en ista mena de reunions”. Miguel Martínez Tomey ha esplicato que “ha lanzato un ordago a la gran sin guaire negoziazión prebia e ha bisto dica qué punto a improbisazión empacha a consecuzión de refirmes en ista mena de reunions”.

Miguel Martínez Tomey ha esplanicato que “dende Aragón se ha gosato que os partezipans refirmasen a Trabesía Zentral con unos argumentos esfenditos con más enerchía que enzierte e nos hemos trobato con o refús frontal de Nabarra u o de Cataluña pero tamién, e isto ye o más grau, a contrariedá de rechions como Aquitania, que no han bisto os esfuerzos que reyalizando autualmén ta reubrir o Canfrán reconoxitos como ye de dar por o representán d’o Gubierno d’Aragón, que s’enzerrina en una causa cuasi de raso perdita“.

O responsable de CHA cretica que “antimás, ye estau incapable d’aprobeitar a coyuntura ta, cargato de razón debán de l’agrabio e a esferra feita á Aragón, acorporar o compromís de toz os atros miembros d’a Comunidá de Treballo d’os Perinés en fabor d’a reobredura d’o Canfrán, una infrastrutura con un coste menor, que cuenta con o compromís politico y economico en a parti franzesa e que crebarba ro autual aislamiento lochistico d’Aragón con o resto d’Europa”.

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El responsable de asuntos europeos de CHA, Miguel Martínez Tomey, que participa en la 5 Conferencia de Transportes y en el 29 Consejo Plenario de la Comunidad de Trabajo de los Pirineos, considera que “el Gobierno de Aragón ha fracasado estrepitosamente ante el pleno ya que ni ha conseguido el apoyo de otras regiones para reintroducir el túnel de la TCP en la red básica de transporte europeo, tal y como pretendía, ni ha aprovechado para pedir la reapertura del Canfranc”.

CHA participa estos días en la Conferencia de Transportes y Consejo Plenario de la Comunidad de Trabajo de los Pirineos que se está celebrando en Toulouse. El responsable de Asuntos Europeos de CHA, Miguel Martínez Tomey, defenderá mañana la necesidad de “invertir en la reapertura del Canfranc para minimizar los problemas de conexión transfronteriza con los que cuenta Aragón en estos momentos”.

Desde CHA se critica que la actuación del Gobierno de Aragón, a través de la intervención del Consejero Fernández de Alarcón, ha sido lamentable ya que “ha roto con el consenso general de trabajo que existe en este tipo de reuniones”. Miguel Martínez Tomey ha explicado que “ha lanzado un órdago a la grande sin apenas negociación previa y ha visto hasta que punto la improvisación impide la consecución de apoyos existe en este tipo de reuniones”.

Miguel Martínez Tomey ha explicado que “desde Aragón se ha pretendido que los participantes apoyaran la Travesía Central con unos argumentos defendidos con mas energía que acierto y nos hemos encontrado con el rechazo frontal de Navarra o de Cataluña pero también, y esto es más grave, la contrariedad regiones como Aquitania que no han visto los esfuerzos que están realizando actualmente para reabrir el Canfranc debidamente reconocidos por el representante del Gobierno de Aragón en su obcecación por una causa casi del todo perdida“.

El responsable de CHA critica que “además, ha sido incapaz de aprovechar la coyuntura para cargado de razón ante el agravio y el perjuicio ocasionado a Aragón, recabar el compromiso de todos los demás miembros de la Comunidad de Trabajo de los Pirineos en favor de la reapertura del Canfranc, una infraestructura con un coste menor, que cuenta con el compromiso político y económico en la parte francesa y que vendría rompería con el actual aislamiento logístico de Aragón con el resto de Europa”.

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