CHA critica que se suspenda la renovación de la línea de Canfranc/ CHA cretica que se suspenda o esbiellamiento d’a línia de Canfrán

Para Miguel Martinez Tomey, Responsable de CHA de asuntos europeos, “la medida del Ministerio de Fomento es un ataque a las aspiraciones de Aragón, a la sostenibilidad del transporte y a la apuesta por la logística que tiene la reapertura de la línea internación del Canfranc”

La línea internacional de Canfranc tiene una importante trascendencia para Aragón, como apuesta a corto plazo por la logística.

Para el Responsable de Asuntos europeos de CHA, Miguel Martínez Tomey, considera “un ataque a los intereses de Aragón”  la medida que ha tomado el Ministerio de Fomento de anular la adjudicación de la modernización de esta línea entre Santa María y La Peña y Anzánigo paralizando todas las actuaciones para renovar este corredor ferroviario.

Para Miguel Martinez Tomey, Responsable de CHA de asuntos europeoses sencillamente insultante que el Ministro de Fomento hablase en la Conferencia de Ministros de Transporte de la Unión Europea de Zaragoza de aumentar el transporte de mercancías por ferrocarril y, justo siete días después, ahogue un proyecto de modernización que una vez reabierta la línea internacional permitiría incrementar en un 50 % las mercancías entre Francia y el Estado español, con una inversión ajustada a los tiempos de crisis que vivimos, menos de 500 millones de € es según el Consejo Económico y Social de Aragón el coste total de la reapertura, renovando en ancho internacional todo el tramo entre Huesca y Olorón”.

Según Martínez Tomey, “resulta significativo y lamentable que la presidencia española de la Unión Europea coincida no ya con las aspiraciones aragonesas de avanzar en las conexiones ferroviarias a través de nuestro Pirineo, sino en el caso del Canfranc con una medida que supone un claro retroceso”.

Resulta vergonzoso que mientras en Francia se dan por fin pasos positivos, tras la decisión del Consejo Regional de Aquitania de reabrir el tramo Olorón-Bedous, que permitirá que sólo falten 32 kilómetros para recuperar en su totalidad la línea internacional, objetivo que el presidente Rousset estimaba posible en 2012, en la vertiente aragonesa se paralicen las obras de acondicionamiento de los tramos entre Huesca y Caldearenas y entre Jaca y Canfranc.

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Ta Miguel Martinez Tomey, Responsable de CHA d’afers europeyos, “a mida d’o Menisterio de Fomento ye un ataque á ras aspirazions d’Aragón, á ra sustenibilidá d’o transporte e á l’apuesta por a lochistica que tiene a reobredura d’a línia internazional d’o Canfrán”

A línea internazional de Canfrán tiene una importán traszendenzia ta Aragón, como apuesta á curto plazo por a lochistica.

O Responsable d’Afers europeyos de CHA, Miguel Martínez Tomey, considera “un ataque á os intreses d’Aragón” a mida que ha presa o Menisterio de Fomento de nular l’alchudicazión d’a mudernizazión d’ista línia entre Santa María e La Peña e Anzánigo paralizando totas as autuazions ta esbiellar iste corredor fierrobiaire”.

Ta Miguel Martinez Tomey, Responsable de CHA d’afers europeyosye sencillamente ensultán que o Menistro de Fomento fablase en a Conferenzia de Menistros de Transporte d’a Unión Europeya de Zaragoza d’aumentar o transporte de mercanzías por fierrocarril e, chusto siete días dimpués, afogue un proyeuto de mudernizazión que en que se reubriese a línia internazional premitirba acrexer un 50 % as mercanzías entre Franzia e l’Estato español, con una imbersión achustata á os tiempos de crisis que bibimos (menos de 500 millons de € ye seguntes o Consello Economico e Sozial d’Aragón o coste total d’a reobredura) esbiellando en ancho internazional tot lo trango entre Uesca e Olorón”.

Seguntes Martínez Tomey, “resulta senificatibo y lamentable que a presidenzia española d’a Unión Europeya coinzida no ya con as aspirazions aragonesas d’abanzar en as conesions fierrobiaires á trabiés d’o nuestro Perineu, sino en o causo d’o Canfrán con una mida que suposa un claro retacule”.

Resulta bergoñoso que mientres en Franzia se dan por fin pasos positibos, dimpués d’a dezisión d’o Consello Rechional d’Aquitania de reubrir o trampo Olorón-Bedós, que premitirá que nomás falten 32 kilometros ta recuperar en a suya totalidá la línia internazional, oxetibo que o presidén Rousset estimaba posible en 2012, en o besante aragonés se perlatiquen as obras d’acondizionamiento d’os trampos entre Uesca e Candarenas y entre Chaca e Canfrán.

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